Een dag vol dieren - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koekopreis - WaarBenJij.nu Een dag vol dieren - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koekopreis - WaarBenJij.nu

Een dag vol dieren

Door: koekopreis

06 Juli 2012 | Indonesië, Batavia

Gisteren een dag vol ervaringen met dieren. S'morgens opgehaald door onze gids Made en chauffeur voor een bezoek aan het schildpadden opvangcentrum. Verschillende soorten schildpadden in alle soorten en maten. Op een gegeven moment kwamen ze met een kartonnen doosje met allemaal kleine pasgeboren schildpadjes die de meiden een voor een in een van de
bassins mochten laten zwemmen. Later zijn we met drie kleine schildpadjes naar het strand gereden om ze vrij te laten in de zee.....

Later meer.

• 06 Juli 2012 - 14:44

Liesbeth:

Ha Lianne, Ik hoorde van mijn moeder dat jullie op deze site een reisverslag bijhouden. Ik weet uit ervaring hoe leuk dat is om te doen. Vooral om het later nog allemaal eens terug te lezen. Ik wens jullie heel veel mooie plaatjes en ontmoetingen toe. Mooi dat de meiden kunnen zien dat je op heel veel manieren kunt leven en dat zoals wij dat in Nederland doen niet perse zaligmakend is. Maak het voor jullie allemaal een reis om nooit te vergeten.
    Geniet!

Groetjes,
    Liesbeth van Boxtel

• 06 Juli 2012 - 17:43

Xandra, Yvonne:

Lieve allemaal,
    we genieten van jullie spannende slangenverhalen en jullie culinaire uitstapjes. Vooral de schildpadjes en de dolfijn wekken enige jaloezie op. Maar we zijn blij dat jullie zo genieten! Dikke knuffels voor jullie allemaal!
    Liefs Oma Xandra en Ayla