Eerste dagen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Koekopreis - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Koekopreis - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: koekopreis

04 Juli 2012 | Indonesië, Sanur

Wat een eerste dagen. Een heel druk Singapore met veel regen en een evenzo drukke aankomst op de luchthaven van Denpasar (Bali). Na de ontmoeting met onze aardige gids Made (zeg: Madee), en korte maar langdurige rit naar ons geweldige hotel/ resort in Sanur. Wat een oase van rust zeg na al die drukte. We kregen gelijk een bloemenslinger omgehangen en werden naar onze cottage gebracht. Alles is zo verzorgd hier en de mensen zijn zo lief. De meiden wilden natuurlijk gelijk zwemmen na zo'n lange reis. Daarna nog eten in Sanur. Voor de meiden is alles zo anders.
Vandaag onze geweldige ontmoeting met een dolfijn. Wat een lief dier. Je kan er echt mee knuffelen en maakt dan ook van die lieve geluidjes. Meer dan een half uur konden we van dit dier genieten. Alles ging ook heel natuurlijk zonder enige dwang. Om nooit te vergeten.

Florian