Fietstocht in de regen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Koekopreis - WaarBenJij.nu Fietstocht in de regen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Koekopreis - WaarBenJij.nu

Fietstocht in de regen

Door: koekopreis

14 Juli 2012 | Indonesië, Ubud

Gisteren hebben we gefietst tussen de rijstvelden en de palmenbossen, door stille straatjes van kleine dorpjes. We werden opgehaald door de fietsclub en naar de beginplaats gebracht, ongeveer een uurtje rijden in een luxe busje. Linde achterop bij mij en de rest op een eigen mointainbike. Bij het passen van de fietsen bleek al dat we het niet droog gingen houden. Allemaal een regenjas en een helm dus. Bij het fietsen is het toch goed opletten met sturen en remmen (met handremmen!) tussen alle mooie uitzichten door. Made legt nog het een en ander uit maar ook de gids van de fietsclub heeft interessante verhalen. Na een uurtje fietsen blijkt het voor Roos en Linde toch wel genoeg, maar dat is geen probleem. De bus wordt geregeld en Roos en Linde blijven met Made in de bus. Lianne, Merel en ik fietsen nog een uurtje verder. Het gaat af en toe nog best hard. Aan het eind wacht een lekkere been-voetmassage en een hartvormig zwembad. Helemaal ontspannen keren we weer terug naar Ubud.

Vandaag een lekker rustig tussendagje. Een heerlijke lunch hadden we nog tegoed met een heerlijke smoothie. Linde moet nog even een paar uurtjes bijslapen van alle indrukken en de meiden zwemmen nog even lekker ondanks de stromende regen die wordt afgewisseld met droge en zonnige momenten. Vanavond een fantastische Balinese dansvoorstelling gezien van de zg 'Legong dans'. Wat een prachtige bewegingen en muziek. Voor de meiden is het eigenlijk net lang genoeg.

• 14 Juli 2012 - 11:23

Irene:

UBUD,leuk,daar hebben wij goede herinneringen aan!!
    Zo gezellig
    Fijn dat jullie zo genieten XXXXXX

• 14 Juli 2012 - 16:04

John:

Hoe regaren die Balinezen op de kids ? Dat moet toch geweldig zijn ;)

• 15 Juli 2012 - 10:04

Tante Jeanne:

Hoi Koekjes,
    Wij hebben de link van jullie mam gekregen.
    Wat leuk om jullie zo te volgen, geweldig!
    Wat een belevenis en leuke verslagen.
    Fijne reis nog en wij blijven jullie volgen.
    Liefs Ome Jan en Tante Jeanne.